14120203            

沈晚我由台中飛回來啦已經急不及待打blog向各位wow位分享下我呢次台中婚照拍攝的感受啦!!
 
今次既旅程覺得好滿足因為3日的婚攝過程都好順利smooth, 最重要係呢次婚攝帶比我一個好窩心好溫暖的體驗~~~

整體安排上跟我之前去韓國的pw體驗大不同~~ 點解咁講呢?
等我詳細寫比各位wow友睇下啦~^^
 
出發前
之前一篇Blog都有提到masalili 一直都好貼心地透過smsmasalili網上會員平台向我發出拍攝提醒~ 

大約於拍攝前一星期,輪到我要做點功課啦~
在網上平台我要填寫一份與攝影師的 攝影溝通單表格目的是為了讓我的攝影師了解我希望拍攝的婚照風格相片效果造型偏好必拍道具等等~
 
竟然有如此好機會我當然就不客氣寫下我超歡的東東啦~~這些都是我的要求:
 
風格唯美柔和自然, 喜愛拍一些特寫
色調淡彩朦朧
造型高貴清雅 (盡量避免可愛造型)
道具氫氣球單車木馬

 
出發前我的客服Becky一直叮囑我要列印住宿劵還有一個清單list哂我們需要攜帶的物件~交通指示亦很清淅如由機場到酒店酒店到masalili的方法及車費等資料齊全這一點連我男友都大讚masalili做得很好慳番好多我們搵路的時間~
 
與韓國pw大不同(): Salon, 禮服部及Studio設於同一building
 
我地準時5pm到達masalili門市一到步就立即被吸引住了!!
因為我都無諗過原來masalili的門市這樣大規模~樓高幾層面積好大, Salon, 禮服部, Studio全部於同一幢building~呢一點同韓國pw是大大不同的~
所以的確慳左唔少時間!

可能台灣人是特別熱情也可能因為大家言語上溝通得到一進入店子每位職員都會跟你聊天熱鬧地招待你第一個感覺已很良好~ 好快就帶左我地上2樓禮服部~

揀衫日
與韓國pw大不同(): 上百件婚紗晚裝任你揀任你試
 
嘩嘩嘩!!好大呀!!好多衫呀!!!!!
 
 

我籌備婚禮的呢段時間係未去過咁大地方揀衫婚紗及晚裝都分開兩邊咁壯觀揀衫過程真係令我呆左~~(請原諒我大鄉里XDD)

Masalili選衫及揀衫部份係完全無限件數只需要於原定7pm與攝影師溝通前選好就可以了!
 
換言之即係我可以2小時任揀任試!!!
 
女仔嘛當然三心兩意左試右試係在所難免的~
所以我亦豪不客氣試到喜歡為止XDD
 
masalili內的婚紗晚裝配搭都好flexible, 例如包3套衫你可以自由選配1件婚紗+2件晚裝2件婚紗+1件晚裝 etc~
 
對住咁多靚衫可以任揀呢一刻女仔一定會覺得自己好幸福~~

試身間都超大的!!! 幫我揀衫換衫的小姐都好有耐性又會給我建議真的要再謝謝她~

不過我揀的婚紛都偏大未修改前都著不出線條效果~~

試左好多件呀, 只好放某部分比大家睇睇~
揀好衫後佢就幫我度身~
2天早上就再來到final fit~
 
攝影師溝通
與韓國pw大不同(): 直接與攝影師溝通拍攝效果
 
揀好衫後我地就坐番去會客的區域等攝影師了~
我們的攝影師拎著我一星期前填寫好的攝影溝通單來見我們
這位就是我們的攝影師Amber, 很年青很型格吧~XDAmber很細心的每項細點跟我們溝通確定我們希望得到的效果還會即時打開電腦內的自己的作品俾我地參考了解我們的接受程度及風格~ 
道具方面氫氣球需要加錢訂大約5-600台幣我們覺得也不一定需要就無加錢了~
而我亦提出我自備了道具希望拍攝, Amber都記下了而且也記下了我必定要拍的場景~這點跟韓國一樣讓我很放心~~

最後Amber問我地有無什麼特別的想拍我跟男友無咩idea, Amber就提議我們試下影一點不一樣的婚照就是Cool Cool!
 
我同男友真係未試過cool cool的路線架~我們都係一向笑哈哈的~
所以不妨一試呀!
 
決定左整個拍攝風格大綱後就可以安心去逛逛夜市!!
無錯!!我地無乖乖去早休息無乖乖地只食輕食來到台中當然要把握機會食盡夜市啦!!
拍攝前一晚我地2am先訓~~XDDD
 
拍攝日
與韓國pw大不同(): 無萬能姨姨跟拍由攝影師親自轉髮型補妝
 
210am再次來到masalili門市, 10am這個時間比起我韓國pw4am出發實在好太多了!!! 雖然2am才睡但還是精神滿滿的!
 
一坐下就先有助理小姐幫我final fit, 穿上我帶過來的nubra, 試穿前一天揀好的服裝~確定好size ok就穿上紫色晚裝~
 
因為拍攝路線是先於Studio內影內景因為化好妝後約中午12外景會好熱好曬所以通常會先拍Studio~
然後助理小姐細心的幫我全身查上遮瑕液我是第一次查覺得不錯喔查上後皮膚好似滑了!等我都買枝bday查先~~
 
之後就去造型了~~
造型師Judynice~~~一開始會很細心聽我的要求~~喜歡的造型想試的她都會幫我試試看~~
 
然後一邊造型一邊跟我聊天~~時間很快就過去了~~
大約1個多小時就完成好第一個造型~~~Judy快手之餘, 我都好喜歡個妝同埋髮型~~

Becky之前已跟我提過,masalili的造型師是不會出外景跟拍的如果要跟拍就需要另外加錢~~
不過Becky也叫我不用擔心因為造型師會跟攝影師溝通好在外影時需要男朋友幫忙換衫轉裝後會由攝影師換裝攝影師助理亦會幫忙補妝等~所以其實造型師不跟拍也沒太大關係~
事後當然我之前的擔心也是多餘的啦~~~
 
我男友都化好妝gel好頭~~準備好影相~~~
 
呢個時候突然Amber改變行程話出去影外景先~~
 
點解呢???
原來Amber話看天氣有點黑黑的怕會下雨所以就調轉行程先出去外影希望下雨前完成戶外的拍照才再回來影Studio!
 
那刻我真的很欣賞佢呢!! 做攝影師真的不忘要看天啦~下雨影相真係好影響心情而且還會搞到好污糟~~!! 而且戶外景的確有陽光會令張相更靚!!
 
於是我地即刻轉婚紗造型~再快快坐上masalili的專車出發了!!!
 
與韓國pw大不同(): 攝影師會即時分享相片效果
 
花了1個多小時車程在車上我們享用masalili安排好的三文治及飲料Amber聊了很多由拍攝風格到台灣文化由讀書聊到當起攝影師大家都對彼此了解多了~~
來到Marry Me Hill攝影場地的確有好多好多唔同的場景好豐富~~
 
不過就算回到港後呢一刻在我腦內的只有兩個字 ---  + !!
 
實在太太太熱我好像流了一年要流的汗似的!!!
我本身好惹蚊事前我已經查左好厚的拍蚊水點知仲係不停比蚊咬一邊忍痕一邊又要笑實在係新娘子的一大痛苦!!
 
但我們辛苦都不及攝影師及助理哥哥辛苦佢地要拎住大相機反光版又走來走去幫我擺裙拿道具印汗等等…….這些我們都看在眼內十分感激!!
 
但有一點令這個拍攝過程覺得舒服的是除了換上短裙子外我都是穿拖鞋的~~
所以我簡直係箭步如飛!! 毫無腳痛~~
 
韓國pw因為有翻譯小姐在旁不用當攝影助理所以可以不停幫我地用手機拍下花絮masalili的助理哥哥已經很忙很多東西要拎所以就靠我男友一有空閒就幫我拍攝~~所以花絮並不多~~^^

 

還有一點值得提的是我覺得Amber比起我於韓國pw的攝影師更嚴格!!
笑容每一個動作Amber都很有要求!!
當然有要求才好~~嚴格才能出到好作品~~
 
拍攝期間, Amber都一直有問我地有什麼場景喜歡就同佢講佢會幫我地影~~
中途休息時還買了可樂比我地補充體力!!(感動!) 但明明最辛苦的係佢地呢~~><
 
而有空檔的時間, Amber都會將部相機俾我睇番相片效果~~
影完Marry Me Hill, 就回到masaliliStudio~
 *********************************************************************
再次見到造型師Judy, 因為要影cool cool的相片所以Judy幫我化了濃一點的妝容~~

Masalilistudio都好大~~雖然跟韓國Bong Studio內的兩大攝影棚當然不能相提並論不過masalili的攝影棚也有韓國的影子而且也有很特式!


Studio的拍攝部份我們都是cool cool但我們可能真係cool唔起XDDDDDD
睇番自己個樣都好想笑!!!好似想聊交打咁款~~~><

不過試一試唔同的東西是好的~~一生人一次當然試下唔同的野咁我地既pw item都會更豐富啦~~

你地覺得我地又coolcool的起呢~~~XDDDD
 
影完相好累~~但Masalili已安排左好精緻的晚餐比我地~~真係令人好窩心~~
聽過唔少例子係要新人包埋攝影師lunch/dinner, 但我的經驗,韓國同埋台灣呢兩間婚攝都唔需要, 甚至係佢地安排埋比你tim!

唔覺唔覺呢篇打左好長tim~~

等到我收到retouch相後我會再打一篇blog講揀相日同埋retouch後的相效果~~^^
謝謝大家咁長的blog都睇到最後~~ 

l_0112  

 

感謝Fion分享來瑪莎LiLi拍婚紗的詳細過程唷!!

 

以上全文內容引用自http://wow.esdlife.com/space.php?uid=31864&do=blog&id=207092

 

arrow
arrow

    瑪莎LiLi婚攝花園 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()